10 wielkich kombinacji operator├│w w Rainbow Six Siege | Game Rant

Rainbow Six Siege nie brakuje opcji, je┼Ťli chodzi o operator├│w do wyboru. Ka┼╝dy z nich ma unikalny gad┼╝et, kt├│ry nadaje si─Ö do okre┼Ťlonego stylu gry. Ale Siege naprawd─Ö si─Ö otwiera, gdy zaczynasz my┼Ťle─ç nie tylko o tym, co ka┼╝dy operator mo┼╝e zrobi─ç sam, ale o tym, co ka┼╝dy operator mo┼╝e zrobi─ç w po┼é─ůczeniu z innym. R├│┼╝ne kombinacje operator├│w mog─ů naprawd─Ö da─ç twojej dru┼╝ynie wyra┼║n─ů przewag─Ö w okre┼Ťlonym obszarze, a je┼Ťli masz dobry pomys┼é, co dru┼╝yna wroga b─Ödzie pr├│bowa─ç, mo┼╝esz naprawd─Ö stworzy─ç kombinacj─Ö dru┼╝yn, kt├│ra sprawi wrogom k┼éopoty. Rzu─çmy okiem na dziesi─Ö─ç najlepszych kombinacji operator├│w w Rainbow Six Siege.

Kontynuuj przewijanie, aby kontynuowa─ç czytanie

Kliknij przycisk poni┼╝ej, aby rozpocz─ů─ç ten artyku┼é w szybkim widoku

Zacz─ů─ç teraz

10 IQ & THATCHER

W obecnej pu┼éapce Siege, pu┼éapki Defender s─ů absolutnie wsz─Ödzie. Les Gu's Mines, Ela's Grzmot Mines, Frost's Welcome Mats i wi─Öcej. Dobra wiadomo┼Ť─ç jest taka, ┼╝e ÔÇőÔÇő┼éatwo si─Ö temu przeciwstawi─ç. Zar├│wno Thatcher, jak i IQ ┼Ťwietnie nadaj─ů si─Ö do wysy┼éania wrogich gad┼╝et├│w zasilanych energi─ů elektryczn─ů (co wyklucza niestety Maty powitalne). IQ mo┼╝e u┼╝y─ç swojego gad┼╝etu do wykrycia gad┼╝et├│w wroga, a Thatcher mo┼╝e u┼╝y─ç dobrze ustawionego granatu EMP, aby usun─ů─ç kilka z nich na raz.

9 THATCHER & THERMITE / HIBANA

To kombinacja do┼Ť─ç popularna w Siege. Zar├│wno Thermite, jak i Hibana maj─ů do┼Ť─ç ┼éatwy licznik w Bandit, Kaid i Mute, ale po raz kolejny Thatcher mo┼╝e przyj┼Ť─ç, aby uratowa─ç dzie┼ä. Thatcher mo┼╝e wysy┼éa─ç gad┼╝ety wroga z bezpiecznej strony po drugiej stronie ┼Ťciany, pozwalaj─ůc twardym w┼éamywaczom robi─ç swoje. Zazwyczaj b─Ödzie to konieczne w ka┼╝dym obiektywnym miejscu z wa┼╝n─ů wzmocnion─ů ┼Ťcian─ů, wi─Öc b─ůd┼║ przygotowany na cz─Öste przynoszenie tego zestawu.

8 TWITCH & THERMITE / HIBANA

Alternatyw─ů dla przyniesienia Thatchera do zajmowania si─Ö licznikami, kt├│re s─ů trudne do z┼éamania, mo┼╝esz by─ç bardziej kreatywny i przynie┼Ť─ç Twitch. Cho─ç jej dron z pewno┼Ťci─ů wymaga nieco wi─Öcej wysi┼éku, aby pozby─ç si─Ö wrogich gad┼╝et├│w ni┼╝ EMP Thatchera, w wi─Ökszo┼Ťci przypadk├│w jest w stanie wykona─ç zadanie.

Twitch zawiera r├│wnie┼╝ jedn─ů z najlepszych broni w grze w F2, wi─Öc przyniesienie jej daje twojemu zespo┼éowi nieco wi─Ökszy potencja┼é niszczenia ni┼╝ Thatcher.

7 KAPKAN, LESION, ELA, FROST, JAGER

Je┼Ťli tw├│j zesp├│┼é naprawd─Ö chce by─ç najbardziej irytuj─ůcym zespo┼éem, jakim mo┼╝e by─ç, zabierz wszystkich traper├│w, jakich mo┼╝esz. Rozdziel i przykryj du┼╝─ů cz─Ö┼Ť─ç mapy pu┼éapkami, a niekt├│rzy w─Ödrowcy b─Öd─ů si─Ö rzuca─ç i skacz─ů, gdy tylko us┼éysz─ů, jak jeden z nich ucieka. Kapkan mo┼╝e zabra─ç ze sob─ů pi─Ö─ç pu┼éapek, Lesion mo┼╝e wydosta─ç si─Ö z o┼Ťmiu min w ci─ůgu rundy, Frost ma trzy Maty powitalne, Ela ma trzy Kopalnie Grzmota, a Jager mo┼╝e zrobi─ç wszystko, aby chroni─ç gad┼╝ety przed fragami i granatami EMP za pomoc─ů swojego urz─ůdzenia ADS . (Alternatywnie mo┼╝esz przynie┼Ť─ç Wycisz, je┼Ťli spodziewacie si─Ö, ┼╝e dru┼╝yna przeciwna przyniesie Twitch.) To daje twojej dru┼╝ynie 19 pu┼éapek, kt├│re mog─ů spowodowa─ç prawdziwe problemy dla atakuj─ůcych.

6 VALKYRIE / ECHO / MAESTRO

Je┼Ťli chcesz zdoby─ç ogromn─ů ilo┼Ť─ç danych wywiadowczych, ka┼╝da kombinacja dw├│ch lub trzech Valkyrie, Echo i Maestro dostanie je dla ciebie. Wszyscy operatorzy celuj─ů we w┼éasnym zdobywaniu danych wywiadowczych, a po┼é─ůczenie ich si┼é naprawd─Ö wypchnie Atakuj─ůcych ze strefy komfortu. Je┼Ťli po┼é─ůczysz si┼éy z dobrymi w─Ödruj─ůcymi, przekazanie informacji wywiadowczych mo┼╝e stworzy─ç prawdziwy koszmar dla atakuj─ůcych, z w─Ödrowcami, kt├│rzy pozornie znaj─ů ka┼╝dy ich ruch.

5 MOZZIE, MUTE i MAESTRO

Je┼Ťli atakuj─ůcy szczeg├│lnie dobrze wykorzystuj─ů drony, po┼é─ůczenie Mozzie, Mute i Maestro mo┼╝e znacznie przyczyni─ç si─Ö do powstrzymania tego. Wyciszenie mo┼╝e u┼╝ywa─ç swoich Jammer├│w, aby zapobiec przedostawaniu si─Ö dron├│w do niekt├│rych obszar├│w, Mozzie mo┼╝e zrobi─ç to samo z dodatkow─ů korzy┼Ťci─ů kradzie┼╝y drona, je┼Ťli zbli┼╝y si─Ö on zbyt blisko, a Maestro mo┼╝e z ┼éatwo┼Ťci─ů wysy┼éa─ç dowolne drony, kt├│re prowadz─ů jego kamery z ┼éatwo┼Ťci─ů, a jednocze┼Ťnie jest bezpieczny gdzie jest zaszyty. Ta kombinacja znacznie przyczyni si─Ö do spowolnienia informacji wroga, prawdopodobnie spowalniaj─ůc ich atak o znaczn─ů ilo┼Ť─ç.

4 NOMAD & GRIDLOCK

Je┼Ťli dru┼╝yna przeciwna ma po swojej stronie dobrych w─Ödrowc├│w, zabranie zar├│wno Nomada, jak i Gridlocka mo┼╝e znacznie pom├│c w unikni─Öciu udanej flanki. Airjabs Nomada detonuj─ů, gdy obro┼äca si─Ö zbli┼╝a, odrzucaj─ůc je i daj─ůc do┼Ť─ç ┼éatwe ostrze┼╝enie, ┼╝e obro┼äca jest w drodze.

Trax Gridlocka mo┼╝e zablokowa─ç ogromny obszar, powoduj─ůc obra┼╝enia i spowalniaj─ůc ka┼╝dego Defendera, kt├│ry na niego nadepnie. Nomad i Gridlock otrzymuj─ů po trzy z ka┼╝dego z gad┼╝et├│w, co oznacza, ┼╝e ÔÇőÔÇőmo┼╝esz pokona─ç prawie ka┼╝d─ů tras─Ö flankowania, kt├│r─ů potencjalnie mogliby w─Ödrowa─ç wrogowie.

3) ASH & NOKK

Je┼Ťli du┼╝y nacisk k┼éadziesz na fragmentowanie wst─Öpu, po┼é─ůczenie Ash i Nokk mo┼╝e by─ç szczeg├│lnie skuteczne. Ash b─Ödzie priorytetem dla Obro┼äcy, gdy tylko us┼éyszy, ┼╝e si─Ö zbli┼╝a, wi─Öc sprowadzenie Nokka, kt├│ry mo┼╝e przyj┼Ť─ç z pobliskiego miejsca i porusza─ç si─Ö g┼é├│wnie w ciszy, mo┼╝e naprawd─Ö zaskoczy─ç Obro┼äc─Ö, gdy staraj─ů si─Ö zaopiekowa─ç nim. Chocia┼╝ Nokk mo┼╝e nie mie─ç najlepszej broni, nie ma nic ┼éatwiejszego ni┼╝ opieka nad wrogiem, kt├│ry nie zdaje sobie sprawy, ┼╝e tam jeste┼Ť.

2 BANDIT / MUTE / KAID

Sprowadzenie dowolnej kombinacji powy┼╝szych operator├│w spowoduje prawdziwy b├│l g┼éowy dla twardych w┼éamywaczy po stronie Ataku. Mi─Ödzy dwoma lub trzema z tych operator├│w mog─ů pokry─ç powa┼╝n─ů liczb─Ö ┼Ťcian / sufit├│w, uniemo┼╝liwiaj─ůc wrogom otwieranie nowych linii wzroku / punkt├│w wej┼Ťcia, chyba ┼╝e przynios─ů odpowiednie ┼╝etony. Prawdopodobnie nie b─Ödzie to super skuteczne, chyba ┼╝e Thatcher zostanie zbanowany, ale w takim przypadku mo┼╝e to spowodowa─ç atakuj─ůcym prawdziwe problemy.

1 TACHANKA & JAGER

Okej, ale s┼éuchaj. Tachanka na pewno zosta┼é zapami─Ötany i na pewno nie jest najlepszym wyborem w ┼╗ADNYM celu, ale s─ů sytuacje, w kt├│rych mo┼╝esz stworzy─ç miejsce, w kt├│rym b─Ödzie ┼Ťwieci┼é. Przynie┼Ť Tachank─Ö z rozk┼éadan─ů tarcz─ů (lub zabierz j─ů z kim┼Ť innym) i ustaw dwa lub trzy AD Jager wok├│┼é Tachanki, aby uniemo┼╝liwi─ç wrogom dostanie ┼éatwych granat├│w od┼éamkowych lub zab├│jstw Fuze. Zaprowad┼║ Tachank─Ö w miejsce, gdzie nie mo┼╝na go wali─ç w ┼Ťcian─Ö, z doskona┼é─ů lini─ů celn─ů na wa┼╝nych drzwiach / oknach, a uzyskasz naprawd─Ö ┼╝ywotn─ů Tachank─Ö. Prawdopodobnie nie zadzia┼éa to wi─Öcej ni┼╝ jeden raz, ale jako taktyka zaskakuj─ůca mo┼╝e naprawd─Ö odrzuci─ç Atakuj─ůcych.