Microsoft chce, aby Project Scarlett by┼é wyj─ůtkowo szybki i pozwala┼é nam gra─ç w 4K przy 60 FPS

Wi─Öcej zdj─Ö─ç na sekund─Ö i maksymalna pr─Ödko┼Ť─ç

Jak zauwa┼╝y┼é menad┼╝er, najwa┼╝niejszym celem konsoli jest zapewnienie wyj─ůtkowo kr├│tkich czas├│w ┼éadowania, aby ca┼ékowicie zmieni─ç wra┼╝enia z gry. Mo┼╝liwo┼Ť─ç jak najszybszego grania jest czym┼Ť, co gracz bardzo docenia, wi─Öc w┼é─ůczenie nowe dyski SSD B─Ödzie to kluczowy element do osi─ůgni─Öcia tego celu. Jest to co┼Ť, co oferuje r├│wnie┼╝ PS5, wi─Öc jest to prawdopodobnie jedna z referencyjnych cech nowej generacji.

Z drugiej strony Spencer przyzna┼é, ┼╝e bycie Microsoftem s┼éu┼╝y┼éo r├│wnie┼╝ spotka─ç si─Ö z publicznym odtwarzaczem PC, a jedn─ů z wielkich zalet tej platformy jest szybko┼Ť─ç obraz├│w na sekund─Ö. To, ┼╝e gracz mo┼╝e mie─ç maksymaln─ů mo┼╝liw─ů szybko┼Ť─ç obrazu na sekund─Ö, jest bardzo cenione w spo┼éeczno┼Ťci, wi─Öc w Microsoft chc─ů nada─ç priorytet mo┼╝liwo┼Ťci grania 60 obraz├│w na sekund─Ö w 4K.

Projekt Scarlett nie zapomni swojej przesz┼éo┼Ťci

Projekt Scarlett E3 2019

Ale je┼Ťli jest co┼Ť, co Microsoft ma do┼Ť─ç jasne, jest to zwi─ůzane z kompatybilno┼Ť─ç wsteczna. Dzi─Öki Xbox One wykonali niesamowit─ů robot─Ö, dostosowuj─ůc gry z oryginalnej konsoli Xbox i Xbox 360 do nowej konsoli Xbox One za pomoc─ů programu kompatybilno┼Ťci wstecznej, a wszystko to nie p├│jdzie na marne wraz z uruchomieniem nowej platformy. Ca┼éy katalog gier, w tym Xbox One, b─Ödzie kompatybilny z Project Scarlett, poniewa┼╝, wed┼éug Spencera, mo┼╝liwo┼Ť─ç grania w gry z przesz┼éo┼Ťci gwarantuje, ┼╝e gracze z konsolami r├│┼╝nych generacji mog─ů gra─ç ze sob─ů bez wzgl─Ödu na to, jak─ů maj─ů konsol─Ö.

Zgodnie z ide─ů wstecznej kompatybilno┼Ťci marka zaoferuje r├│wnie┼╝ mo┼╝liwo┼Ť─ç dalszego korzystania ze starych kontroler├│w, poniewa┼╝ rozumiej─ů, ┼╝e dzi─Öki programowi dostosowywania kontroler├│w Xbox b─Ödzie wielu u┼╝ytkownik├│w, kt├│rzy zainwestuj─ů znaczne ┼Ťrodki w urz─ůdzenia peryferyjne i potrzebuj─ů nadal u┼╝ywaj sterownik├│w w nowej konsoli. Jest to oczywi┼Ťcie bardzo m─ůdra decyzja, bior─ůc pod uwag─Ö cen─Ö ka┼╝dej z tych kontroli.

Kiedy mo┼╝emy kupi─ç Project Scarlett?

Bior─ůc pod uwag─Ö, ┼╝e nazwa jest nadal wewn─Ötrzn─ů nazw─ů projektu, mo┼╝esz sobie wyobrazi─ç, ┼╝e konsola wci─ů┼╝ ma do┼Ť─ç, aby wej┼Ť─ç na rynek. M├│wi─ůc dok┼éadniej, dopiero w Bo┼╝e Narodzenie 2020 r. Zobaczymy konsol─Ö w sklepach, wi─Öc nadejdzie Twoja kolej, aby poczeka─ç ponad rok, a┼╝ b─Ödziesz m├│g┼é po┼éo┼╝y─ç na niej r─Öce.