Pass the Punch to nowy beat Beat'em Up firmy Sumo Digital, kt├│ry pojawi si─Ö na PC i konsolach pod koniec 2019 roku – pierwsze zrzuty ekranu

Sumo Digital, studio odpowiedzialne za tytuły takie jak Sonic & All-Stars Racing Transformed i Snake Pass, ogłosiło nowy beat''up, który pojawi się na PC, PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch pod koniec 2019 r.

Pass the Punch, opracowany przez central─Ö Sumo w Nottingham i Pune Studios, wcieli┼é si─Ö w bohaterk─Ö Rush w ┼Ťwiecie New Atlas, w ┼Ťwiecie inspirowanym kresk├│wkami z lat 80. i 90. Mieszka┼äcy Nowego Atlasu mog─ů przekszta┼éci─ç si─Ö w pot─Ö┼╝ne istoty posiadaj─ůce umiej─Ötno┼Ťci oparte na ich codziennym ┼╝yciu. Rush jest w┼éa┼Ťcicielem si┼éowni, kt├│ra przekszta┼éca si─Ö w mistrza boksu, kt├│ry walczy z pr─Ödko┼Ťci─ů ┼Ťwiat┼éa, a jej przyjaci├│┼éka Claud gra rol─Ö, kt├│rej piankowy miecz pozwala mu sta─ç si─Ö zaciek┼éym wojownikiem. Gracze mog─ů walczy─ç z Rushem, Claudem, Garbusem lub Czarodziejem w bitwach z superagresywnymi garnkami z gor─ůcym sosem, kulami dyskotekowymi i zbyt czu┼éymi szyszkami lod├│w, aby wymieni─ç tylko kilku poplecznik├│w Kr├│la Kraba i Czerwonego Aksamitu.

Naucz si─Ö ruch├│w i kombinacji ka┼╝dego wojownika, graj sam z partnerem kontrolowanym przez AI lub w lokalnym trybie kooperacji dla dw├│ch graczy. B─Ödziesz musia┼é odkry─ç unikalne sposoby, w jakie ataki ka┼╝dej postaci uzupe┼éniaj─ů si─Ö nawzajem, i ÔÇ×uderzy─çÔÇŁ, aby stworzy─ç unikalny ostateczny atak, kt├│ry zmienia si─Ö w zale┼╝no┼Ťci od tego, kt├│re postacie ┼é─ůcz─ů swoje moce. Przy tak wielu trafieniach, rekordach do zdobycia, bandytach do pokonania, tajemnicach do odkrycia i dodatkowej zawarto┼Ťci do odblokowania, Pass The Punch b─Ödzie zajmowa┼é graczy, dop├│ki nie osi─ůgn─ů KO.

ÔÇ×Pass the Punch zacz─Ö┼éo si─Ö od mojej propozycji zaimprowizowanej sesji gier sumoÔÇŁ – powiedzia┼é tw├│rca David Dino. ÔÇ×Inspiruje mnie niekt├│re z moich ulubionych gier walki i kresk├│wek. Ciesz─Ö si─Ö, ┼╝e Sumo postanowi┼éo stworzy─ç kompletn─ů gr─Ö! ÔÇŁ

ÔÇ×Mamy ogromn─ů ilo┼Ť─ç kreatywnych talent├│w w ka┼╝dym z naszych siedmiu studi├│w i zach─Öcamy wszystkich cz┼éonk├│w naszego zespo┼éu do udzia┼éu w naszych zaimprowizowanych sesjach gierÔÇŁ – doda┼é Gary Dunn, dyrektor wykonawczy Sumo Digital. ÔÇ×Propozycja Davida wyr├│┼╝nia┼éa si─Ö ┼éatw─ů do nauczenia si─Ö i trudn─ů do opanowania gr─ů. Pod─ů┼╝a on krokiem za Snake Pass jako zaimprowizowana koncepcja sesji, kt├│ra sta┼éa si─Ö opublikowanym produktem. To ekscytuj─ůce i satysfakcjonuj─ůce, gdy wyobra┼║nia naszego zespo┼éu tworzy takie tytu┼éy! ÔÇŁ