Project xCloud Public Preview: Pom├│┼╝ nam kszta┼étowa─ç przysz┼éo┼Ť─ç strumieniowania gier

Nasz─ů wizj─ů dla Project xCloud jest umo┼╝liwienie graczom na ca┼éym ┼Ťwiecie grania w gry, kt├│rych chc─ů, z lud┼║mi, kt├│rych chc─ů, gdziekolwiek chc─ů. Budujemy t─Ö technologi─Ö, aby gracze mogli decydowa─ç, kiedy i jak b─Öd─ů gra─ç. Klienci na ca┼éym ┼Ťwiecie uwielbiaj─ů wci─ůgaj─ůce tre┼Ťci z Xboxa w ich domach, a my chcemy zapewni─ç takie wra┼╝enia na wszystkich urz─ůdzeniach mobilnych.

Odk─ůd og┼éosili┼Ťmy Project xCloud niespe┼éna rok temu, jeste┼Ťmy w podr├│┼╝y, aby tworzy─ç, rozwija─ç i przygotowywa─ç technologi─Ö dla graczy. Du┼╝ym krokiem by┼éo dla nas otwarcie programu dla pracownik├│w Microsoft – od tego czasu cieszy┼éem si─Ö z podekscytowania ludzi i s┼éuchania historii o tym, jak graj─ů. W domu korzystam z Project xCloud do grania Morze Z┼éodziei z moimi dzie─çmi, gdy graj─ů na konsoli i komputerze. W biurze widzia┼éem, jak nasz zesp├│┼é ┼Ťwietnie si─Ö bawi Halo 5: Stra┼╝nicy turnieje i Ko┼éa z─Öbate 5 kampania na telefonie lub tablecie. Widzieli┼Ťmy t─Ö sam─ů rado┼Ť─ç z grania, dziel─ůc si─Ö wra┼╝eniami z fanami na E3 i targach gamescom, i teraz jeste┼Ťmy gotowi na to, co b─Ödzie dalej.

Dzisiaj zapraszamy spo┼éeczno┼Ť─ç do zrobienia z nami nast─Öpnego kroku i do┼é─ůczenia do Projektu xCloud (wersja zapoznawcza), kt├│ry odb─Ödzie si─Ö w pa┼║dzierniku w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Korei.

Publiczna zapowied┼║ jest krytyczn─ů faz─ů naszej wieloletniej ambicji dostarczania strumieniowego przesy┼éania gier na ca┼éym ┼Ťwiecie w skali i jako┼Ťci do┼Ťwiadcze┼ä, na kt├│re zas┼éuguje i oczekuje spo┼éeczno┼Ť─ç graczy. Nadszed┼é czas, aby przetestowa─ç Project xCloud w szerszej gamie, z szeregiem graczy, urz─ůdze┼ä, ┼Ťrodowisk sieciowych i rzeczywistych przypadk├│w u┼╝ycia, i tam w┼éa┼Ťnie si─Ö pojawia. Na Xbox, stworzyli┼Ťmy priorytetem jest zaanga┼╝owanie si─Ö wszystkich w pomoc w procesie tworzenia. Chcemy teraz, aby┼Ť gra┼é z nami i dzieli┼é si─Ö swoj─ů opini─ů na temat Project xCloud, aby┼Ťmy mogli iterowa─ç i ulepsza─ç, tydzie┼ä po tygodniu. Do┼é─ůcz do nas, baw si─Ö dobrze, dziel si─Ö swoimi historiami i opiniami oraz uczestnicz w podr├│┼╝y.

Oto, czego mo┼╝na oczekiwa─ç od publicznej wersji zapoznawczej Project xCloud i jak mo┼╝esz si─Ö zarejestrowa─ç, aby wzi─ů─ç udzia┼é:

  • Je┼Ťli jeste┼Ť w USA i Wielkiej Brytanii, mo┼╝esz zarejestrowa─ç si─Ö, aby zarejestrowa─ç si─Ö tutaj ju┼╝ dzi┼Ť, a je┼Ťli jeste┼Ť w Korei, mo┼╝esz zarejestrowa─ç si─Ö tutaj. Zaczniemy wysy┼éa─ç zaproszenia w nadchodz─ůcych tygodniach. Aby szybko si─Ö uczy─ç i ulepsza─ç, stosujemy stopniowe podej┼Ťcie do naszej publicznej wersji zapoznawczej, zaczynaj─ůc od niewielkiej liczby uczestnik├│w, aby uzyska─ç wst─Öpne opinie, a nast─Öpnie otwieraj─ůc je na coraz wi─Öksz─ů liczb─Ö graczy. Je┼Ťli nie otrzymasz zaproszenia od razu, b─Öd─ů inne mo┼╝liwo┼Ťci; z czasem b─Ödziemy otwiera─ç kolejne miejsca.
  • Xbox uruchomiono wraz z Halo, podobnie jak publiczna wersja zapoznawcza Project xCloud. Zacznie si─Ö Halo 5: Stra┼╝nicy, zupe┼énie nowy Ko┼éa z─Öbate 5, fantastyczny szybki wojownik Instynkt zab├│jcyi przygoda online Morze Z┼éodziei. To dopiero pocz─ůtek, poniewa┼╝ nasza biblioteka tre┼Ťci b─Ödzie si─Ö powi─Öksza─ç wraz z post─Öpem podgl─ůdu.
  • Istnieje kilka wymaga┼ä dotycz─ůcych uczestnictwa w podgl─ůdzie Project xCloud. Potrzebujesz telefonu lub tabletu z Androidem 6.0 lub nowszym z Bluetooth 4.0; konto Microsoft; kontroler bezprzewodowy Xbox One z obs┼éug─ů Bluetooth; i cho─ç nie jest to wymagane, zalecamy monta┼╝ telefonu do kontrolera. Project xCloud dzia┼éa w sieci Wi-Fi i kom├│rkowej w Twojej okolicy.
  • B─Ödziesz m├│g┼é uzyska─ç dost─Öp do tre┼Ťci za po┼Ťrednictwem naszej ca┼ékowicie nowej aplikacji Microsoft Game Streaming, kt├│ra b─Ödzie dost─Öpna w najbli┼╝szych tygodniach na urz─ůdzenia z Androidem. B─Ödzie dost─Öpny do pobrania dla wszystkich, ale zalogowanie si─Ö b─Ödzie mo┼╝liwe dopiero po otrzymaniu oficjalnego zaproszenia do podgl─ůdu.

Sieci kom├│rkowe s─ů dzi┼Ť wa┼╝n─ů cz─Ö┼Ťci─ů globalnej ┼é─ůczno┼Ťci, dlatego b─Ödziemy ci─Ö┼╝ko pracowa─ç, aby zapewni─ç graczom wspania┼ée wra┼╝enia, a Project xCloud jest zoptymalizowany pod k─ůtem mo┼╝liwie najwi─Ökszej liczby konfiguracji sieci. Na pocz─ůtku tego miesi─ůca og┼éosili┼Ťmy wsp├│┼éprac─Ö z SK Telecom w celu dostarczenia Project xCloud graczom w Korei. Podczas podgl─ůdu wsp├│┼épracujemy r├│wnie┼╝ z T-Mobile w USA i Vodafone w Wielkiej Brytanii, aby dowiedzie─ç si─Ö wi─Öcej o tym, jak gracze graj─ů w sieciach kom├│rkowych; s─ů to partnerstwa techniczne, kt├│re pomog─ů nam zoptymalizowa─ç wra┼╝enia, ale gracze z wszystkich operator├│w mog─ů wzi─ů─ç udzia┼é w podgl─ůdzie.

To dopiero pocz─ůtek. B─Ödziemy nadal ulepsza─ç, wprowadza─ç innowacje, zaprasza─ç wi─Öcej, dodawa─ç wi─Öcej tre┼Ťci i robi─ç to ze spo┼éeczno┼Ťci─ů w spos├│b otwarty i przejrzysty. Nie mo┼╝emy si─Ö doczeka─ç, aby us┼éysze─ç twoje historie i udost─Öpni─ç wi─Öcej na X019!

Cz─Östo zadawane pytania dotycz─ůce podgl─ůdu projektu xCloud

P: Jak gracze zapisuj─ů si─Ö na wersj─Ö pr├│bn─ů Project xCloud?

Odp .: Osoby ze Stan├│w Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, kt├│re chc─ů wzi─ů─ç udzia┼é w podgl─ůdzie Projektu xCloud, mog─ů zarejestrowa─ç si─Ö tutaj, a je┼Ťli jeste┼Ť w Korei, mo┼╝esz zarejestrowa─ç si─Ö tutaj. Wype┼énisz internetowy formularz rejestracyjny, kt├│ry zawiera szczeg├│┼éowe informacje, takie jak kod pocztowy, marka i model urz─ůdzenia mobilnego oraz operatora sieci kom├│rkowej. Zaczniemy wysy┼éa─ç zaproszenia, gdy zbli┼╝amy si─Ö do pa┼║dziernikowej daty rozpocz─Öcia.

P: Je┼Ťli si─Ö zarejestruj─Ö, kiedy mog─Ö spodziewa─ç si─Ö akceptacji w podgl─ůdzie Project xCloud?

Odp .: Podczas podgl─ůdu b─Ödziemy udost─Öpnia─ç zaproszenia ograniczonej liczbie uczestnik├│w i powoli zwi─Öksza─ç liczb─Ö zaproszonych w miar─Ö up┼éywu czasu. Prosimy o cierpliwo┼Ť─ç podczas zwi─Ökszania dost─Öpno┼Ťci.

P: Czy wszyscy przejd─ů do podgl─ůdu?

Odp .: Przewidujemy, ┼╝e popyt przekroczy nasze mo┼╝liwo┼Ťci w okresie podgl─ůdu i ┼╝e nie b─Ödziemy w stanie pomie┼Ťci─ç wszystkich wnioskodawc├│w. Jednak naszym celem jest, aby pomie┼Ťci─ç jak najwi─Öcej uprawnionych graczy, a my z czasem b─Ödziemy zaprasza─ç kolejnych graczy do podgl─ůdu.

P: Czy muszę kupować lub mieć własne gry do wersji zapoznawczej Project xCloud?

Odp .: Nie. W przypadku podgl─ůdu projektu xCloud nie musisz kupowa─ç ani posiada─ç ┼╝adnych tre┼Ťci. B─Ödziesz go przesy┼éa─ç strumieniowo bezpo┼Ťrednio z chmury, kt├│ra obejmuje dost─Öp do listy gier dost─Öpnych w okresie podgl─ůdu.

P: Czy b─Ödziesz nadal dodawa─ç gry podczas podgl─ůdu?

ZA: Tak, z czasem dodamy do podgl─ůdu wi─Öcej tre┼Ťci, gdy b─Ödziemy nadal analizowa─ç szeroki zakres preferencji, nawyk├│w i scenariuszy graczy.

P: Jak d┼éugo potrwa podgl─ůd?

Odp .: Podgl─ůd b─Ödzie trwa┼é, dop├│ki klienci nie b─Öd─ů konsekwentnie zg┼éasza─ç wspania┼éej zabawy, a technologia spe┼éni nasze wewn─Ötrzne standardy jako┼Ťci. Jak to jest typowe dla naszych program├│w podgl─ůdu, planujemy zacz─ů─ç od grup zogniskowanych na wczesnych etapach dla cel├│w stabilno┼Ťci, a nast─Öpnie rozwija─ç si─Ö z czasem.

P: Czy mog─Ö uczestniczy─ç w podgl─ůdzie Projektu xCloud tylko wtedy, gdy mam umow─Ö z jednym z Twoich partner├│w?

ZA: Gracze w USA i Wielkiej Brytanii mog─ů bra─ç udzia┼é w podgl─ůdzie Project xCloud bez wzgl─Ödu na operatora. W Korei rozpoczniemy podgl─ůd od niewielkiej liczby klient├│w SK Telecom i zaprosimy graczy ze wszystkich operator├│w w miar─Ö rozwoju podgl─ůdu.

W przypadku dodatkowych pytań odwiedź witrynę Xbox.com/xbox-game-streaming.