Rainbow Six: Siege Ember Rise: Amaru Breakdown

Najpierw usu┼ämy jedno: Amaru jest fajna. Jej posta─ç jest ┼Ťwietna, a jej gad┼╝et to absolutny podmuch, z zabawn─ů animacj─ů, gdy patrzy si─Ö z zewn─ůtrz (wygl─ůdasz, jakby┼Ť jecha┼é niewidzialnym odrzutowcem Wonder Woman).

To powiedziawszy, jej zestaw nie jest najbardziej praktyczny.

Rainbow Six: Siege Ember Rise: Amaru Breakdown

Garra jest postaci─ů o dw├│ch pr─Ödko┼Ťciach i dw├│ch zbrojach, co zapewnia jej zr├│wnowa┼╝one statystyki. Szczerze m├│wi─ůc, nie jest to idealna konfiguracja dla reszty jej zestawu, kt├│ry ceni sobie blisko┼Ť─ç i osobisto┼Ť─ç. Wol─Ö mie─ç 10% dodatkowej pr─Ödko┼Ťci postaci o trzech pr─Ödko┼Ťciach ni┼╝ 10% dodatkowej zbroi.

Garra Hook to oczywi┼Ťcie jej wyj─ůtkowa cecha. Jest to hak chwytakowy nap─Ödzany rakiet─ů z czterema zastosowaniami i o┼Ťmiosekundowym czasem odnowienia mi─Ödzy u┼╝ytkami. Jest to w wi─Ökszo┼Ťci nieistotne, prawd─Ö m├│wi─ůc; szansa, ┼╝e ÔÇőÔÇőu┼╝yjesz haka nawet dwa razy w meczu, jest do┼Ť─ç niewielka, poniewa┼╝ nie mo┼╝esz go u┼╝y─ç do ucieczki z domu. Po zaanga┼╝owaniu wychodzenie trudniej jest u┼╝y─ç haka, aby ponownie zaanga┼╝owa─ç si─Ö w innym miejscu. Pozostawia tak┼╝e bezradno┼Ť─ç w locie i przez kilka chwil po nim, co czyni go ryzykownym ruchem, chocia┼╝ dostajesz ÔÇ×wolneÔÇŁ zab├│jstwo, je┼Ťli u┼╝yjesz go, aby wysadzi─ç okno, a nast─Öpnie wpa┼Ť─ç w kogo┼Ť po drugiej stronie, podobne do tradycyjnego ÔÇ×gor─ůcego naruszeniaÔÇŁ z op┼éat─ů za naruszenie.

Wszystko do tej pory jest w porz─ůdku. dwie pr─Ödko┼Ťci, dwa pancerze s─ů przyzwoite i lubi─Ö Operator├│w o podobnej konfiguracji, jak Zofia. Ale Zofia ma pistolety, kt├│re lubi─Ö. Amaru … nie.

Jej pierwsz─ů broni─ů podstawow─ů jest lekki karabin maszynowy G8A1. To moim zdaniem najlepsza bro┼ä IQ, i jest te┼╝ ca┼ékiem z┼éa. Uzbrojenie IQ jest bardzo z┼ée, aby zrekompensowa─ç skuteczno┼Ť─ç reszty jej zestawu w konkurencji, ale G8A1 jest co najmniej wykonalna.

Sp─Ödzi┼éem z tym sporo czasu i nie jest to najgorsza bro┼ä, jakiej kiedykolwiek u┼╝y┼éem. Nie, ten zaszczyt przypada jej drugiej podstawce: strzelbie Supernova, kt├│r─ů dostaj─ů Hibana i Echo. Ch┼éopcze, nienawidz─Ö tej broni. Ma si┼é─Ö zatrzymuj─ůc─ů M590A1 (strzelb─Ö u┼╝ywan─ů przez Operator├│w SAS) bez podstawowej funkcji odkupienia: szybkostrzelno┼Ťci. To bez w─ůtpienia moja najmniej ulubiona bro┼ä w grze.

Drugorz─Ödne s─ů jednak nieco bardziej obiecuj─ůce.

Amaru ma do wyboru wt├│rne ITA12S i SMG-11.

ITA12S to druga strzelba, kt├│r─ů Jackal i Mira mog─ů si─Ö cieszy─ç i jestem jej fanem. Dobra si┼éa hamowania, mimo ┼╝e ma straszny zasi─Ög, stanowi przyzwoite uzupe┼énienie G8A1.

SMG-11 jest jednak prawdopodobnie lepszym urz─ůdzeniem g┼é├│wnym ni┼╝ G8A1 lub Supernova (zdecydowanie wi─Öcej ni┼╝ Supernova). Nigdy nie zawodzi mnie podczas gry Dymem i wyr├│┼╝nia si─Ö zasi─Ögami, na kt├│rych Amaru mo┼╝e anga┼╝owa─ç si─Ö za pomoc─ů Garry z du┼╝─ů szybkostrzelno┼Ťci─ů, przyzwoit─ů celno┼Ťci─ů i si┼é─ů zatrzymania.

Jej drugorz─Ödne gad┼╝ety nie s─ů niczym specjalnym, ze stosunkowo standardowym wyborem Op┼éat za naruszenie lub Claymore. Mam tendencj─Ö do faworyzowania tego drugiego, poniewa┼╝ Gara ju┼╝ prawie w po┼éowie wykorzystuje ┼éadunki, ale s─ů zdecydowanie dobre w pomieszczeniach.

Wszyscy powiedzieli, ┼╝e Amaru wygl─ůda jak Operator, kt├│ry b─Ödzie ┼╝y┼é i umrze na tym, jak ludzie wymy┼Ťl─ů, jak w┼éa┼Ťciwie wsp├│┼épracowa─ç z Garr─ů. Widz─Ö, jak na niekt├│rych mapach b┼éyskawiczne uderzenia mog─ů sta─ç si─Ö bardzo widoczne, je┼Ťli zostan─ů znalezione odpowiednie punkty dla dru┼╝yny i chwytaka.