ÔÇ×Rzeczywisto┼Ť─ç wirtualna ma wiele do nauczeniaÔÇŁ, m├│wi prezes Sony Worldwide Studios

ÔÇ×My┼Ťl─Ö, ┼╝e wra┼╝enia sprz─Ötowe poprawi─ů wra┼╝enia VRÔÇŁ, m├│wi Shuhei Yoshida.


Stwierdzenie, ┼╝e Sony nale┼╝─ů do najwi─Ökszych zwolennik├│w rzeczywisto┼Ťci wirtualnej w bran┼╝y gier, nie by┼éoby przesad─ů. W ci─ůgu ostatnich kilku lat zrobili imponuj─ůce post─Öpy w PSVR i jasne jest, ┼╝e w tym obszarze b─Öd─ů nadal inwestowa─ç. Ale nawet Sony rozumie jedno – ┼╝e VR jest jeszcze w powijakach i ┼╝e osoby pracuj─ůce w tej przestrzeni musz─ů si─Ö wiele nauczy─ç.

Ostatnio w rozmowie z GameWatch (przez Wccftech), Prezes SIE Worldwide Studios, Shuhei Yoshida, zacz─ů┼é m├│wi─ç o VR i powiedzia┼é, ┼╝e chocia┼╝ jest to imponuj─ůca technologia, kt├│ra okaza┼éa si─Ö bardzo obiecuj─ůca, wci─ů┼╝ jest wiele do nauczenia. Wed┼éug Yoshidy, wraz z popraw─ů podstawowego sprz─Ötu konsol, poprawi si─Ö r├│wnie┼╝ wra┼╝enia VR.

ÔÇ×My┼Ťl─Ö, ┼╝e wra┼╝enia sprz─Ötowe poprawi─ů wra┼╝enia VRÔÇŁ, powiedzia┼é Yoshida. ÔÇ×VR ma wiele do nauczenia si─Ö nawet w firmach, kt├│re tworz─ů gry od d┼éu┼╝szego czasu. Zrozumia┼éem to, jak tylko zacz─ů┼éem VR. Musia┼éem du┼╝o si─Ö nauczy─ç, poniewa┼╝ nie mog┼éem tego zrobi─ç z normalnymi grami telewizyjnymi. Musieli┼Ťmy jednak dysponowa─ç wieloma wytycznymi dotycz─ůcymi niebezpiecze┼ästwa, ale dzi─Öki pomys┼éowo┼Ťci dewelopera mogli┼Ťmy zobaczy─ç, jak to zrobi─ç, a VR pozwala nam my┼Ťle─ç o tym, jakie s─ů ludzkie mo┼╝liwo┼Ťci, a po trzech latach wiedza ta ro┼Ťnie. ÔÇŁ

W tym momencie jest ca┼ékiem jasne, ┼╝e Sony jeszcze nie sko┼äczy┼éo z VR, i skupi si─Ö na tym r├│wnie┼╝ z PS5. Potwierdzili, ┼╝e PS5 rzeczywi┼Ťcie b─Ödzie obs┼éugiwa─ç PSVR – cho─ç nie oznacza to, ┼╝e powinni┼Ťmy spodziewa─ç si─Ö PSVR 2 w najbli┼╝szym czasie.