Wideo: Digital Foundry podaje analiz─Ö techniczn─ů ┼éa┼äcucha astralnego Switch

┼üa┼äcuch Astralny jest najnowszym arcydzie┼éem PlatinumGames i jest wy┼é─ůcznie dla Switch. Jak to wytrzymuje w dziale technicznym? Wed┼éug ludzi z Digital Foundry, nacisk k┼éadziony jest na popychanie sprz─Ötu Nintendo, a nie na zwi─Ökszanie liczby klatek na sekund─Ö.

w przeciwie┼ästwie do Bayonetta porty, Astral Chain mo┼╝e przekracza─ç rozdzielczo┼Ťci 720p w trybie zadokowanym. Zesp├│┼é wykorzysta┼é tak┼╝e dynamiczn─ů rozdzielczo┼Ť─ç, aby ustabilizowa─ç og├│ln─ů wydajno┼Ť─ç – co oznacza, ┼╝e ÔÇőÔÇőgra ÔÇ×zawiesza si─ÖÔÇŁ mi─Ödzy 720p a 900p, cz─Östo osi─ůgaj─ůc p├│┼émetek. W trybie przeno┼Ťnym gra osi─ůga maksimum przy 720p i ponownie wykorzystuje dynamiczne skalowanie rozdzielczo┼Ťci, ale nie ma antyaliasingu. Na szcz─Ö┼Ťcie r├│┼╝nice te nie s─ů tak zauwa┼╝alne na ma┼éym ekranie.

Je┼Ťli chodzi o wydajno┼Ť─ç, celem jest 30 klatek na sekund─Ö. Podczas testowania DF stwierdzi┼é, ┼╝e gra utrzymuje to w wi─Ökszo┼Ťci sytuacji. Eksploracja i bieganie po otwartych przestrzeniach nie stanowi─ů problemu, ale w bardziej gor─ůcych chwilach walki gra mo┼╝e si─Ö zanurzy─ç o kilka klatek. Dotyczy to zar├│wno trybu zadokowanego, jak i przeno┼Ťnego.

Kolejny punkt dotyczy┼é pozornego braku wsparcia dla d┼║wi─Öku przestrzennego. Chocia┼╝ nie jest to pierwsza gra Switch do nie uwzgl─Ödnij to, DF stwierdzi┼é, ┼╝e jest to do┼Ť─ç ÔÇ×dziwneÔÇŁ jak na tak du┼╝e wydanie. Na szcz─Ö┼Ťcie nie jest to wystarczaj─ůcy problem, aby odwr├│ci─ç uwag─Ö od niesamowitej ┼Ťcie┼╝ki d┼║wi─Ökowej. Og├│lnie rzecz bior─ůc, jest jednak ÔÇ×bardzo dobrze wykonany Switch gra ÔÇŁiÔÇ× dobrze wr├│┼╝y ÔÇŁnast─Öpnej wersji PlatinumGames, Bayonetta 3.

Jak oceniasz dotychczasowe do┼Ťwiadczenia zwi─ůzane z ┼éa┼äcuchem astralnym? Pozostaw komentarz poni┼╝ej.